תוכניות ואפשרויות קידום ופרסום

פרסום

ניתן להתמקד רק בפרסום ולהביא גולשים לאתר בצורה פרטנית כשהפרסום יכול להעשות בתשלום או בצורה של הפניות הדדיות. בשיטה זו אתה משלם עבור הפרסום ויודע בדיוק מה אתה מפרסם ואיך אתה מפרסם אבל אינך יכול לנבא לחלוטין את יחס העלויות לתוצאות מכיון שהעלות להבאת גולש לאתר משתנה לפי פרמטרים רבים. זו האפשרות המצומצמת ביותר ומתאימה בעיקר למגששים את דרכם בתחום שיווק האתר שלהם ברשת האינטרנט. מומחי הפרסום שלנו ישמחו להשיק עבורך מסע פרסום לאחר שיערכו מחקר מתאים שיקבע יעדים וזירות התמודדות.

הזרמת לקוחות לאתר

ניתן לבנות מערכת בה תהיה עלות אחידה ומוסכמת להבאת גולש כשהתשלום מתבצע רק אם הגולש הגיע לאתר או השאיר את פרטיו על מנת שתוכל לחזור אליו. בשיטה זו אתה יודע כמעט בוודאות כמה תשלם עבור כל גולש או ליד (Lead) שמגיע אליך, אתה גם יכול לקבוע כמה לקוחות יופנו אליך וכך לשלוט בעלויות, צוות מקצועי ינסח עבורך את מודעות הפרסום ויאתר את האתרים הטובים ביותר על מנת למקם שם את מודעות הפרסום.

אבל עדיין, בשיטה זו אתה ממשיך לשלם עבור כל לקוח. זה יכול להיות נפלא לטווח קצר אך זו אינה האופציה הרווחית ביותר לטווח ארוך. לכן אולי תרצה לבחור בקידום האתרים ההוליסטי ש Go-SEO מציעה לך.

קידום הוליסטי

בקידום הוליסטי אתה בונה לאורך זמן סביבת אינטרנט תומכת שממקמת אותך במקום גבוה בתחרות על הנושאים השונים בהם אתה עוסק. בקידום הוליסטי אתה לא משלם עבור לקוח זה או אחר אלא משקיע לטווח ארוך באתר בעל מעמד משלו שמביא גולשים שרואים בך אוטוריטה בתחום העיסוק שלך.

אי אפשר להשוות בין התועלת שמגיעה לך מגולש שהגיע בעקבות פרסום לבין זו שמייצר גולש שהגיע אליך לאחר המלצות ממנועי החיפוש או מהסביבה האינטרנטית. קידום האתר בצורה הוליסטית דורש השקעה גדולה יותר בתחילת התהליך אך לאחריו תקצור את פירות השקעתך לטווח ארוך.

אז מה מתאים לך?

צוות Go-SEO לשרותך

נשמח מאוד לעמוד לשרותך בכל עת ביעוץ והתאמת התכנית הטובה ביותר עבור האתר שלך.

נשמח אם תפנה אלינו כבר עכשיו

צוות Go-SEO