אופטימיזציה למדיה חברתיות

מדיה חברתית? 

יש שיקראו לזה web2.0 ויש שימצאו שמות אחרים פיקנטיים יותר או פחות,אבל היום כדאי לך מאוד להפגין נוכחות באתרים כמו FaceBook, Twitter ועוד רשתות חברתיות שונות. מדובר פה על שיתופי תכנים מסוגים שונים ושימוש בתוכן שנוצר על ידי גולשים אבל גם ובעיקר על תקשורת דו-ערוצים עם גולשים שונים שרוצים לא רק לקרא עליך אלא גם לשוחח איתך. וכן, הם מוכנים להתחייב לקשר ארוך טווח עם המותג שלך אם תשכיל לשוחח איתם. לא מדובר רק על שירות לקוחות איכותי יותר אלא גם ובעיקר על בניית תדמית מותג אנושית יותר ולפיכך מחייבת יותר.

כל הנכנס כיום לעמוד חדשות מוצא כי חלק גדול מהעמוד אינו יצירת כפיו של כתב העיתון אלא תגובות - טוקבקים - לכתבה או לכשרון הכותב. אתה רוצה להיות גם שם, אבל לא רק, כיום חלק גדול מהתכנים האיכותיים ברשת נוצרים על ידי אנשים שאינם כותבים מקצועיים אלא על ידי גולשים מזדמנים או אנשי מקצוע הרוצים לשתף את העולם בידיעותיהם, והסיבות לכך רבות. זו המציאות אליה פונה איש ה SMO.

כאחראי אתר חשוב שתכיר אתרי שיתוף תכנים כמו Digg, StubleUpon, Delicious, פליקר ועוד, כמו גם מקביליהם העבריים. באתרים אלו גולשים מצביעים על אתרים שונים כמענינים ומומלצים ומפנים אליהם גולשים נוספים, אתה בוודאי מעדיף להיות שם ולהנות מיכולות אלו.

כיום חלק גדול מהידע המקצועי העדכני ברשת האינטרנט נמצא דווקא לא באתרים מקצועיים רחבי היקף אלא דווקא באתרי נישה ובאתרים פרטיים בהם מפרסמים מומחים בתחום מאמרים בנושאי התמחותם. אם אתה רוצה להיות משמעותי ברשת הקשרים החברתיים ברשת אתה מאוד רוצה גם להיות היכן שאנשים המחפשים את אשר אתה יודע לתת מסתובבים. איש SMO  טוב מכיר את המקומות האלו וידע לעזור לך להופיע בהם בצורה המיטבית, הוא גם ידע לייעץ לך כיצד ליצור בעצמך תכנים שיהפכו אותך למוקד אינטראקציה שתחום החשוב לך, ידע להטמיע כלי עדכון כגון RSS שיוכלו ליידע את גולשיך אל פעילותך, פעילות  שתעלה את ערכך לאין שיעור בעיני המתענינים בתחום ויגדיל את התנועה באתרך.

איש ה SMO המקצועי יידע ליעץ לך על פיתוח כלי קידום חברתי המותאמים לפלח השוק והנישה שלך, כגון בלוגים, פורומים ועוד. מה שיקדם את ערכך ויביא גולשים רבים לאתר וממילא יגדיל את מכירותיך. אל תוותר על יכולות אלו.

פעילות SMO תשתמש בשתות חברתיות כמו Facebook, Twitter, Google Freind Connect  Orkut, חברה, bona, הקפה של הטוש, MyBlogLog ועוד על מנת למטב את קשריך ותפעיל ישומי תוכן וחברה חיצוניים על מנת לשפר את הקישורים, התוכן ומיקומך בעולם הרשת הגלובאלית.

פעילות אופטימיזציה חברתית

מחליפים לגלעד שליטביולי 08' קבלה חברת הפרסום האינטראקטיבי, ארק, החלטה לנסות לקדם את עצמה דרך שימוש עקיף ברשתות החברתיות ופייסבוק בראשן. ארק הודיעה בקמפיין מתוקשר היטב על החלפת התמונות האישיות בפייסבוק לתמונתו של החייל השבוי גלעד שליט כשבסופו של תהליך הופרחו מספרים חסרי בסיס על הצלחתו של הקמפיין. במקרה זה ארק הייתה מודעת לכוחה התקשורתי של הרשת החברתית אך היא מינפה אותה אל העיתונות הקונסרבטיבית שאוהבת להתיחס לתחומים שאותם היא לא מכירה.

מקרה זה מהווה דוגמה להכרה בכוחה של הרשת החברתית כגורם בעל עניין וכוח. אבל המציאות בארץ שונה במעט מחלום זה. ישראל אינה יכולה להחשב כמאמצת מוקדמת של טכנולוגיות ועדיין ישנה בועתיות רבה בתיחסות אליהן. זו גם אחת הסיבות שפעילות הSMO מהווה נתח לא קטן מעלויות הקידום והאופטימיזציה, הדבר נובע מהצורך להתפרש על פני טווח רחב של פעילויות וטכנולוגיות וזאת על מנת להגיע לאינטראקציה עם טווח רחב של גולשים.

Go-SEO

אצלינו ב Go-SEO צוות הSMO יעשה עבורך את המיטב על מנת להטמיע עבורך את השיטות המתאימות ביותר לצרכיך ולנצל את הכלים השמישים ביותר במטרה שהאתר שהשקעת בו יצדיק את קיומו בצורה הטובה ביותר.

צוות Go-SEO ישמח לענות לפניתך.