פרסום באינטרנט - באנרים ו Adwords

פרסם באינטרנט עוד היום

מומחה קידום אתרים - פרסום בגוגלמעוניין בפרסום ממוקד ומפולח ברשת האינטרנט? הקלק כאן וצוות קידום האתרים שלנו יחזור אליך תוך זמן קצר עם הצעה אטרקטיבית והסבר מקיף על התהליך. אנשי הפרסום שלנו מוסמכים על ידי "גוגל" לנהל מסעות פרסום וקמפיינים ברשת הפרסום שלה.

רוצה לדעת עוד על באנרים ופרסום ב AdWords?

שיטת הפרסום הותיקה באינטרנט היא של באנרים שונים הנרכשים בהתאם לפרמטרים אלו או אחרים, בדרך כלל לפי כמות צפיות אם כי ישנם שיטות תשלום אחרות. בשנים האחרונות שיטת הבאנרים התפתחה ועמודים אטרקטיביים החלו להכיל כמויות בלתי נסבלות של פרסומות כשהדבר גרם כמובן לעוורון אליהן. הירידה בתפוקת הבאנרים הניעה את חברות הפרסום להגדיל את כמות הבאנרים והיום באתרים מובילים בארץ אנו מוצאים כ - 25 פרסומות לעמוד בו בזמן שהסטנדרטים המקובלים בעולם מדברים על פחות מחמישית מכך.

בארץ עדיין לא קיימת סטנדרטיזציה לפרסום וממילא ישנם עשרות סוגים וגדלים של באנרים, המקשים על המפרסם ולעיתים מכפילים את עלויות הפרסום.

פרסום מוטה גולש, פרסום במנועי חיפוש, Adwords ותשלום PPC

מנוע החיפוש המצליח והנפוץ ביותר בעולם הוא מנוע החיפוש של גוגל השולט בכ80% משוק החיפושים, המצב בארץ כנראה אף יותר קיצוני לא רק מפאת תופעת העדר אלא גם מכיון שחלק ממנועי החיפוש המתחרים כדוגמת Yhaoo אינם נגישים לדוברי עברית. הדבר יוצר בעצם מונופול בשוק החיפושים של מנוע החיפוש של גוגל.

מנוע החיפוש של גוגל עומד לרשות הציבור ללא תשלום וממומן בין השאר מפרסומות המוצגות ליד תוצאות החיפוש האורגניות. הפרסומות של גוגל, google adwords, אינן מופיעות בצורה אקראית אלא תלויות בחיפוש שביצע המשתמש, מסיבה זו הסיכוי שהפרסומת של google adwords תואמת את מה שחיפש המשתמש וממילא תהיה אפקטיבית, גבוה לאין שיעור כמעט מכל צורת פרסומת אחרת שניתן לחשוב עליה. התשלום לפרסום בגוגל Adwords יכול להתבצע לפי כמה סוגי חיוב כשהמקובל הוא לשלם לפי "קליק", הוי אומר שרק כשקונה פוטנציאלי יגיע לאתר שלך, יגבה תשלום על הפרסום (PPC-Pay Per Click). שיטה זו יעילה ביותר ומאפשרת בסופו של דבר שליטה מלאה על קמפיין הפרסום והוצאותיו.

פרסום בגוגל עם שירות google adwords מצריך איסוף נתונים מקיף ורציני על מנת לאתר את כל מילות החיפוש (keywords) האפשריות היכולות להיות רלוונטיות לחברה המפרסמת. Google adwords יוכל לעזור במציאות רעיונות נוספים אך פרסום לא ממוקד ומקיף, יוביל למספר קליקים נמוך או קליקים לא ממוקדים שיעלו בשיעור ניכר את עלויות הפרסום ביחס לתפוקה ממנו. גם לאחר שהוחלט על צירופי המילים שעל גביהן יש לפרסם, יש צורך לערוך מיני מחקר לגבי צורת הפרסום ומיטוב הטקסט על מנת שיוביל לכמה שיותר הקלקות המובילות ללידים רווחיים.

בפרסום PPC טקסטואלי בגוגל עם שירות אדוורדס מעורבים הרבה פחות גורמים מאשר בפרסום בכל מדיה אחרת, דבר המוזיל לאין שיעור את העלויות הכרוכות בו וזאת למרות היותו פרסום אפקטיבי הרבה יותר מכל שיטה אחרת.

צוות Go-SEO לשרותך

צוות הפרסום שלנו ישמח לעמוד לרשותך לצורך עריכת מחקר מחרוזות המפתח לחיפוש, בנית הפרסומות והעלאת הקמפיין לגוגל, וכל זאת בעלויות נמוכות לאין שיעור מהסכומים אותם הורגלת לשלם.

צוות Go-SEO מחכה לפנייתך על מנת להתחיל לפרסם את עסקך מוקדם ככל האפשר.