גוגל, שיווק באינטרנט, קידום אתרים, שיווק חברתי ועוד

ינו 13 2009

לא מרוצה מכתובת הURL שלך? מעוניין בהגדלה או הקטנה?

אורלי יקואל מדווחת על שירות נחמד שלוקח את tinyurl ומתחריו עוד שלב קדימה ולא רק מאפשר מעקב אחרי המשתמשים בקיצור (כמו cligs) אלא גם מאפשר להגיב ולשתף את הקישור המקוצר.

מדובר על שירות חדש בשם Go2ME שמאפשר לאחר יצירת הקישור המקוצר לא רק לעקוב אחר גודל השימוש בו אלא גם לשתף ולהעיר עליו הערות. הקישור המקוצר מעביר לעמוד עם פריים עליון בו קיימים הנתונים לגבי השימוש בקישור והתגובות עליו כשהאתר המקושר נמצא בשלושת רבעי העמוד התחתונים. הדבר יוצר בעיה לדוגמה בנסיון לעשות שימוש בקיצור עבור שיתוף בפייסבוק כיון שהפריימים אינם מאפשרים לפייסבוק להבין מהו האתר שאליו מתכוונים גם אם מתעלמים מהבעיתיות שיכולה להווצר מעצם השימוש בפריימים. ככלל הקיצורים מצליחים להתגבר על url עברי והשירות מענייין לשימוש.

לדוגמה: http://go2.me/L5

אבל הגילוי המפתיע באמת הגיע אלי היום, שירות חדש מבטיח להאריך את הURL שלך עד ל140 תווים "על מנת שיתאימו בדיוק לאורך המקסימאלי האפשרי בטוויטר". JumboUrl יאפשרו לך למצות את המרחב המוקצה בטוויטר אך גם לנצל משאבי רשת אחרים הסובלים מתת-שימוש מסיבות אלו או אחרות. ההגיון אומר, למה להשתמש בקישור http://go-seo.co.il/blog אם אתה יכול להשתמש בקישור ראוי לשמו שישבור עיצובים, יגלוש למקומות שהוא לא אמור להיות בהם ועוד מעלות, כמו זה: http://jumbourl.com/3bb38d3e4f246881141e7985407f80d9c5fc7471d9361a509d33d537085e1090a21fe24a1a48caf09890234958096ebb1d939450e735875d23c6e46e

אכן, לו הומצאו שירותי ה web2.0 ולו לצורך תגלית מרעישה זו, דיינו. להגדיל ב 1.90?

JumboURL

תגובה אחת

ינו 11 2009

מפלגת העבודה מורידים כפפות – שלי יחימוביץ'

מאת נושאים כללי

עם פרוץ הלחימה ברצועת עזה הודיעו המפלגות על השעיית מסע הבחירות שלהן, זה הזמן לשלב ידיים ולא לנסות למנף את המצב כל אחת לטובתה, הסבירו. לרגע קיוויתי כי באמת ובתמים הצליחו כל אותם שפוטי הלוביסטים להתעלות מעל עצמם ולנסות ולו לרגע קט לחשוב מה טוב למדינה ולאו דווקא מה עוזר יותר לחימום הכסא המיותר עליו הם יושבים. תם הרגע.

לא עקבתי אחרי פעילותן של כל המפלגות אך זה עתה הועברה אלי  הודעה הטוענת כי היא ממרת שלי יחימוביץ, ראש מטה התגובות של מפלגת העבודה ובה פניה להתחיל ולמלא את רשת האינטרנט ב"תגובות זבל" וב"טוקבקים מטעם", הכל כנראה על מנת לנסות ולמנף את הצלחתו של אהוד ברק להניע את עצמו להגן על תושבי ישראל, לצורכי רווח פוליטי. כה חבל.

מצ"ב המייל שהגיע אלי, אני לא טוען שהוא אוטנטי ויתכן שהוא נוצר לצרכי הכפשה (לא נראה), הרי הוא מוגש לפניכם.

מתנדבים יקרים – היום אנחנו מארחים מכתב פנייה מח"כ שלי יחימוביץ':שלום לכולם,

בתקופה האחרונה ביקשתם להתנדב ולסייע למפלגת העבודה לקראת הבחירות. עשיתם זאת בעת משבר קשה של המפלגה שלנו, ועל כך אתם ראויים להערכה רבה.

בשל המלחמה בדרום ירדו מסדר היום פעילויות קמפיין שגרתיות כגון נוכחות בצמתים ושילוט. גם הקמפיין הממומן של המפלגה פועל בווליום מינימאלי.

לפני כחודש מוניתי לראש מטה תגובות. המטה החל את דרכו בנוכחות אינטנסיבית מאוד בכלי התקשורת בתגובות ישירות ובלי כפפות של משי – אבל מיד עם תחילת הלחימה שינינו גישה ואנו נמנעים כמעט לחלוטין מתגובות פוליטיות על הנעשה. איכשהו זה נראה לא במקום ולא עולה בקנה אחד עם תחושות הציבור.

הקשב כולו נתון כעת למלחמה בדרום ובכל זאת אסור לשכוח שיש לנו גם מערכה פוליטית, לגיטימית וחשובה מאין כמותה, ובחירות לכנסת ב- 10 בפברואר. למרות היעדר הפעילות ברחוב אנחנו צריכים להמשיך ולהסביר למה מפלגת העבודה היא עוגן מרכזי שפוי שחייבים לחזקו, ולהעניק רוח גבית ותמיכה ציבורית ליו"ר המפלגה, שריה, החכ"ים שלה ומועמדיה לכנסת.

אני מקימה ביומיים הקרובים צוות תגובות אינטרנטי ואני זקוקה לכם כדי להסביר ברשת, שהיא זירה חשובה מאין כמותה, מדוע להצביע עבודה. כמו שאתם מסבירים לחברים ולמשפחה, הסבירו באינטרנט. הצוות יגיב בטוקבקים ובפורומים על כתבות הקשורות למפלגה, ליו"ר המפלגה ולאנשיה, ויופעל בעת הצורך באמצעות מיילים (ואסמסים, למי שיסכים לכך).

משימה זו אינה דורשת מכם הערכות מיוחדת ויכולה להתבצע מהבית ומהעבודה כל זמן שאתם ליד מחשב.

מי שמעונין להתנדב למשימה, מתבקש לכתוב לנו, וניצור אתכם קשר. (אנא שלחו למייל הזה רק שאלות ופניות הקשורות ישירות להיענות למשימה ספציפית זו).

שלכם,

חברת הכנסת שלי יחימוביץ'
ראש מטה תגובות

This message was sent from mitnadev at havoda.org.il to ###@#####.co.il. It was sent from: Einat Wilf, רחוב מנחם בגין 116 קומה 5, תל אביב, IL 12345, Israel. You can modify/update your subscription via the link below.

יתכן ויש מפלגות שהקדימו ולא הצליחו להתאפק לפני מפלגת העבודה, לא בדקתי, כך או כך עגום לראות זאת. על כך פנים, כשאתם נתקלים בטוקבקים ותגובות בפורומים המעודדים את מפלגת העבודה, יתכן וזו הודעת המייל שייצרה אותן.

5 תגובות

ינו 07 2009

פרסום בתקציב נמוך לאור המשבר הכלכלי

מאת נושאים פרסום באינטרנט

זינוק בהיקף הפרסום באינטרנט

איגוד השיווק הישראלי ויפעת בקרת פרסום מעריכים את סך כל ההוצאות לפרסום בשנת 2008 ב 3.869 מיליארד שקל כשהשינוי מ 2007 הוא מינורי בשיעור של 2.6% בלבד כשפרסום בטלויזיה מצליח לרשום גידול מרשים של 9% ולהפוך לראשונה למדיום בעל היקף הפרסום הגבוה ביותר. לעומת זאת הפרסום בעיתונות סובל מקיטון של כ-6% כשהרווחים מצטמקים בעקבות כניסת שחקנים חדשים לשוק. הפרסום באינטרנט, לעומת זאת, ממשיך לגדול זו השנה השביעית ברציפות ומקבע את מעמדו כמדיום השלישי בגודלו בעוגת הפרסום. אורי רודריגז מגלובס מדווח כי הפרסום באינטרנט מצליח להתחזק בשיעור מדהים של 19%, בעיקר על חשבון העיתונות, אך אינו מצליח לנגוס משמעותית בתקציבי הפרסום בטלויזיה כיון שבתחום הוידאו ויצירת הריגוש אצל הצופה, הפרסום באינטרנט טרם הצליח להוות תחליף הולם למרות יכולתו להשתלט על כ-12% מעוגת תקציבי הפרסום.

המשבר הכלכלי והשלכותיו

פרסום בגוגל הוא אחד הפתרונות האטרקטיביים ביותר בתקופות בהם אין עודף מזומנים ורוצים למקסם את ה ROI מהפרסום. פרסום במנועי חיפוש הוא מטבעו ממוקד יותר אך גם עניני יותר ולפיכך ההחזר המיידי על ההשקעה גבוה יותר, בזמנים בהם העסקים אינם סובלים מעודף מזומנים לא תמיד ניתן לחשוב לטווח ארוך בצורה של פרסום מסיבי יותר או קידום אתרים הוליסטי כך שהפרסום בגוגל (AdWord) הופך להיות פתרון מבוקש יותר ויותר, כך גם העריך מנכ"ל גוגל ישראל בראיון בגלובס כבר בשנה שחלפה.

הבעיה היא שלעיתים סוכני הפרסום בגוגל נתקלים בפניות של עסקים קטנים שתקציבי הפרסום שלהם קטנו בשיעורים נכרים ועתה הם מבקשים להקים מסעות פרסום ממוקדים בגוגל. מה עושים עם תקציב של כמה מאות שקלים?! מה שיעור הפרמיה שניתן לגבות מתקציב כה קטן?! כל מי שמתמחה בפרסום Adwords יודע שכחלק מתהליך הפרסום עליו לבצע פעולות רבות הקשורות למעשה לקידום האתר כאילו היה עוסק בקידום אורגני, האם ניתן להקים מסע פרסום יעיל עבור תקציבים שלעיתים הם זעירים, זעירים מידי?!

צוות הפרסום באינטרנט של Go-SEO מציע למפרסמים קטנים הקמה של מסע פרסום והדרכה כיצד לתחזק אותו בעלות חד פעמית המאפשרת הקמה של מסע פרסום איכותי בגוגל Adwords גם בתקציבים נמוכים. כך נוטל העסק המפרסם על עצמו את הנטל המנימאלי של תחזוק מסע הפרסום לאורך זמן ומאפשר לעצמו גישה זולה, מהירה וממוקדת לצורת הפרסום המתקדמת והמודרנית ביותר.

ליצירת קשר עם צוות הפרסום באינטרנט.

2 תגובות

ינו 06 2009

מה היה ב 2008 (אורלי יקואל)

אורלי יקואל מפרסמת סרטון יפהפה (שפו ל http://animoto.com) על מה שהתחדש ב2008, במיוחד בתחום הרשתות החברתיות.

בחנו את עצמכם, מכירים את כל האפליקציות שמוזכרות בסרטון?

אין תגובות

« הקודם - הבא »

FireStats icon ‏מריץ FireStats‏