גוגל, שיווק באינטרנט, קידום אתרים, שיווק חברתי ועוד

מרץ 26 2009

טוויטר כרשת חברתית גלובאלית – המחשה

ישנם כמה כלים שהופכים את טוויטר לחגיגה של רב תרבותיות, גם אם הם באים על חשבון המיקוד ויכולת ההמרה של הכלי ליצירת קשרים, מיתוג או כל רווח אחר. בארץ טוויטר הוא בעיקר כלי שמאפשר לאנשי שיווק באינטרנט לגבות מחיר נוסף על "נוכחות" ברשת חברתית נוספת שמי אם לא היא, כלי השיווק העתידי, מעבר לזה טוויטר נמצא בשימוש בעיקר בין כמה עשרות גיקים, אבל אם יוצאים מהלבנט המקומי טוויטר יכול להחשב ככלי שיווקי רלוונטי, מה שמצריך לשפר את השימושיות הלוקה בחסר שלו בפלטפורמת האם. מי שמצליח לשלב בין שימושיות, מיקוד ומגוון הוא ה PeopleBrowsr שמצדיק פוסט נפרד שיסקור את מעלותיו וחסרונותיו, אבל כלי ויזואלי נחמד הוא ה TwitterVision שממחיש את הקפיצה ביכולות התקשור שהגיעה עם דור הרשתות החברתיות. דוגמה:

2 תגובות

מרץ 21 2009

מי מחבק את מוישי

מאת נושאים כללי


מקור נוסף:
.

אין תגובות

מרץ 21 2009

ג'ימייל ממשיכה לעזור לך למנוע טעויות

מאת נושאים כללי

כמה פעמים קרה לך ששניה אחרי הקלקה על "שלח" נזכרת ששכחת להוסיף פרט, ציינת נתון שגוי, שלחת קובץ פנימי למתחרים או כל טעות אחרת?!

גוגל השיקו כבר פיצ'ר לג'ימייל שמוודא שאתה אחראי למעשיך כשאתה שיכור אבל מה עושים נגד טעויות קטנות ומעצבנות?! עכשיו מגיע הרעיון החדש, המייל ישלח רקי 5 שניות לאחר שאישרת לשלוח אותו. יש לך 5 שניות להזכר ולהתחרט. סטארטאפ מדהים, בחמשת השניות לאחר משלוח המייל אתה פשוט לוחץ על Undo והמשלוח מתבטל כלא היה.

undoכמובן שההפעלה היא דרך כפתור ה Lab בראש העמוד. מי אמר שגוגל לא ממשיכים לשפר את העולם?!

אין תגובות

מרץ 16 2009

נאבד עם ההמרות?! ערב בגראג'

מתקשה למקסם את ההמרות? לא יודע איך למדוד אותן? לא יודע מה הן?

ביום חמישי האחרון הקדישו לנושא ערב שלם ב ‎GarageGeeks בחולון. הגיעו לא רק אנשי פרסום וSEO ולכן המרצים נאלצו לחפש את המכנה המשותף הנמוך, מה שהקשה מעט על המשתתפים אבל האוירה הנחמדה חיפתה על כך.

מי שיזמו את הערב היו אנשי איזינט שנתנו הרצאה שלא הצליחה לסחוט קריאות התפעלות, דבר שהשתנה מיידית כשרפאל מזרחי עלה להציג את המיזם שלו שעוסק בניבוי התנהגות גולשים. עד היום היה מקובל לקחת קבוצה לא קטנה של נבדקים ולבחון את תנועות העיניים שלהם מול אתר/עיצוב מסוים על מנת להבין אילו חלקים בו שואבים את מירב תשומת הלב ואילו לא ולנסות לבצע אופטימיזציה בהתאם למטרות האובייקט. Feng-GUI משתמשים באלגוריתמים מוכרים ומייצרים מפת חום ותנועות עיניים וחוסכים משאבים רבים שבדרך כלל מושקעים בבדיקתם. כך נראה הבלוג הזה בעיני האלגוריתם של Feng-GUI:

075521dd-03a0-4198-a23a-47cbbfb4414d

קצת אולי קשה לקבל את המיקוד בסמל ה RSS, אחרת הייתי מצפה לעוד כמה מאות מנויים, אבל באופן כללי היה ניתן להתרשם שההתאמה למבדקי אמת שצוינה, כ70%, אינה מופרכת. Feng-GUI משתמשים בטכנולוגיה שלהם גם לניטור מיקוד בסרטוני וידאו:

אין ספק שכלי זה יכול להיות לעזר רב בתהליך האופטימיזציה של אתר ולו על מנת להדגים ללקוח את מה שהאינטואיציה שלך יודעת לומר בעצמה.

ד"ר טל שוורץ מ  clicktale הדגים את המיזם המעניין שלהם העוסק במעקב אחר התנהגות גולשים באתר ומקליט את פעולותיהם. למרות אפשרויות החיתוך המרשימות שהודגמו עדיין קשה היה להתרשם כיצד לדגום את היוזרים הרלוונטים וניכר היה שבעיה זו מעסיקה גם אותו, הפרויקט הצליח לגרור התפעלות, זאת למרות או בגלל הבוסריות המסוימת שהוא שידר.

אחרונים חביבים הציגו נוקונומי את מערכת העיקוב המעניינת שלהם שרבים ממשתמשי וורדפרס כבר מכירים. המרצה התחשב בכך שהשפעת הריטלין על השומעים החלה לפוג ותמצת את דבריו, מה שלא תרם להבהרת המעלות בפלטפורמה המאפשרת חיתוכים מעניינים ועוזרת לאתר נקודות הצלחה או כשל שכלים רבים אחרים היו מפספסים.

תגובה אחת

« הקודם - הבא »

FireStats icon ‏מריץ FireStats‏