מרץ 26 2009

טוויטר כרשת חברתית גלובאלית – המחשה

ישנם כמה כלים שהופכים את טוויטר לחגיגה של רב תרבותיות, גם אם הם באים על חשבון המיקוד ויכולת ההמרה של הכלי ליצירת קשרים, מיתוג או כל רווח אחר. בארץ טוויטר הוא בעיקר כלי שמאפשר לאנשי שיווק באינטרנט לגבות מחיר נוסף על "נוכחות" ברשת חברתית נוספת שמי אם לא היא, כלי השיווק העתידי, מעבר לזה טוויטר נמצא בשימוש בעיקר בין כמה עשרות גיקים, אבל אם יוצאים מהלבנט המקומי טוויטר יכול להחשב ככלי שיווקי רלוונטי, מה שמצריך לשפר את השימושיות הלוקה בחסר שלו בפלטפורמת האם. מי שמצליח לשלב בין שימושיות, מיקוד ומגוון הוא ה PeopleBrowsr שמצדיק פוסט נפרד שיסקור את מעלותיו וחסרונותיו, אבל כלי ויזואלי נחמד הוא ה TwitterVision שממחיש את הקפיצה ביכולות התקשור שהגיעה עם דור הרשתות החברתיות. דוגמה:

2 תגובות

2 תגובות לפוסט “טוויטר כרשת חברתית גלובאלית – המחשה”

  1. נועם פוררבתאריך 30 מרץ 2009 בשעה 0:14

    ה- TwitterVision הוא אחד מהכלים המוצלחים יותר להעביר את הזמן בעבודה או בשעות הדמדומים המשעממות.
    לכאורה, למה שיעניין אותי למה מאזינה DeelishDiscord ועל הסערה בקנדה שחווה LancasterHomes ברגעים אלו ממש? בפועל, זה באמת מרתק! העולם בכפות ידינו.

    אחלה רשומה!

  2. כמה גולשים הגיעו לאתר שלי? תשובות סותרות | גוגל-ספרהבתאריך 20 יול 2009 בשעה 20:18

    […] עורך Search Engine Land, החליט להשקיע קצת מאמץ. הוא פרסם לינק בטוויטר והפער בין כמות הגולשים שנוטרה דרך bit.ly היתה גבוה יותר […]

כתובת טרקבק | RSS תגובות

השארת תגובה

FireStats icon ‏מריץ FireStats‏