ינו 07 2009

פרסום בתקציב נמוך לאור המשבר הכלכלי

מאת בתאריך 18:34 נושאים פרסום באינטרנט

זינוק בהיקף הפרסום באינטרנט

איגוד השיווק הישראלי ויפעת בקרת פרסום מעריכים את סך כל ההוצאות לפרסום בשנת 2008 ב 3.869 מיליארד שקל כשהשינוי מ 2007 הוא מינורי בשיעור של 2.6% בלבד כשפרסום בטלויזיה מצליח לרשום גידול מרשים של 9% ולהפוך לראשונה למדיום בעל היקף הפרסום הגבוה ביותר. לעומת זאת הפרסום בעיתונות סובל מקיטון של כ-6% כשהרווחים מצטמקים בעקבות כניסת שחקנים חדשים לשוק. הפרסום באינטרנט, לעומת זאת, ממשיך לגדול זו השנה השביעית ברציפות ומקבע את מעמדו כמדיום השלישי בגודלו בעוגת הפרסום. אורי רודריגז מגלובס מדווח כי הפרסום באינטרנט מצליח להתחזק בשיעור מדהים של 19%, בעיקר על חשבון העיתונות, אך אינו מצליח לנגוס משמעותית בתקציבי הפרסום בטלויזיה כיון שבתחום הוידאו ויצירת הריגוש אצל הצופה, הפרסום באינטרנט טרם הצליח להוות תחליף הולם למרות יכולתו להשתלט על כ-12% מעוגת תקציבי הפרסום.

המשבר הכלכלי והשלכותיו

פרסום בגוגל הוא אחד הפתרונות האטרקטיביים ביותר בתקופות בהם אין עודף מזומנים ורוצים למקסם את ה ROI מהפרסום. פרסום במנועי חיפוש הוא מטבעו ממוקד יותר אך גם עניני יותר ולפיכך ההחזר המיידי על ההשקעה גבוה יותר, בזמנים בהם העסקים אינם סובלים מעודף מזומנים לא תמיד ניתן לחשוב לטווח ארוך בצורה של פרסום מסיבי יותר או קידום אתרים הוליסטי כך שהפרסום בגוגל (AdWord) הופך להיות פתרון מבוקש יותר ויותר, כך גם העריך מנכ"ל גוגל ישראל בראיון בגלובס כבר בשנה שחלפה.

הבעיה היא שלעיתים סוכני הפרסום בגוגל נתקלים בפניות של עסקים קטנים שתקציבי הפרסום שלהם קטנו בשיעורים נכרים ועתה הם מבקשים להקים מסעות פרסום ממוקדים בגוגל. מה עושים עם תקציב של כמה מאות שקלים?! מה שיעור הפרמיה שניתן לגבות מתקציב כה קטן?! כל מי שמתמחה בפרסום Adwords יודע שכחלק מתהליך הפרסום עליו לבצע פעולות רבות הקשורות למעשה לקידום האתר כאילו היה עוסק בקידום אורגני, האם ניתן להקים מסע פרסום יעיל עבור תקציבים שלעיתים הם זעירים, זעירים מידי?!

צוות הפרסום באינטרנט של Go-SEO מציע למפרסמים קטנים הקמה של מסע פרסום והדרכה כיצד לתחזק אותו בעלות חד פעמית המאפשרת הקמה של מסע פרסום איכותי בגוגל Adwords גם בתקציבים נמוכים. כך נוטל העסק המפרסם על עצמו את הנטל המנימאלי של תחזוק מסע הפרסום לאורך זמן ומאפשר לעצמו גישה זולה, מהירה וממוקדת לצורת הפרסום המתקדמת והמודרנית ביותר.

ליצירת קשר עם צוות הפרסום באינטרנט.

2 תגובות

2 תגובות לפוסט “פרסום בתקציב נמוך לאור המשבר הכלכלי”

  1. זיו גלבתאריך 15 ינו 2009 בשעה 14:34

    באילו תקציבים אתם מתעסקים? כלומר מה הסכום המינימלי שממנו כדאי לפנות אליכם?
    מפרסם שתקציב הפרסום שלו הוא 300 ש"ח מומלץ לו?

  2. Go-SEOבתאריך 16 ינו 2009 בשעה 0:24

    זיו,
    אתה שואל כלקוח פוטנציאלי? 😉
    בכל אופן, כעקרון הצלחנו למצוא פתרונות נוחים גם למפרסמים קטנים ביותר.

כתובת טרקבק | RSS תגובות

השארת תגובה

וורדפרס ‹שגיאה

באתר זה אירעה שגיאה קריטית.

מידע נוסף על ניפוי תקלות בוורדפרס.