נוב 09 2008
דייויד ויני, קידום אתרים מפי מומחה עולמי
גם כשקשה למצוא חידושים בתחום קידום האתרים, גם כשמשאבים מתחילים להיות מופנים דווקא לתחום ה SMO, עדיין כדאי להקשיב מידי פעם לאנשים שקידמו כמה אתרים גדולים בחייהם.
דייויד ויני הוא אחד מהם. דייויד ויני עסק בקידום ואופטימיזציה באתרים של חברת בריטיש איירוויז (British Airways), אמזון (Amazon) ואפילו מייקרוסופט. אני מביא כאן סרטון של מצגת שלו, הסרטון בן כ-20 דקות. אין בו חידושים גדולים אבל כדאי לשים לב לנושאים שהוא מעלה ולא פחות מכך, גם לחזון שלו לגבי התפתחות הרשת.
בסרטון הוא נוגע בנקודות רבות כמו:
- שליחת האתר למדריכים רבים, טוב או מיותר?
- כמה לינקים האתר שלי צריך?
- אילו מטרות לבחור?
- בחירת ביטויי חיפוש.
- הזנב הארוך, Long Tail.
- דחיסות וקדימות של ביטויי חיפוש.
- איכות וכמות של לינקים נכנסים.
- משקל הזמן בדירוג.
- Google Maps
כאמור, חידושים רבים אין בסרטון הזה אבל עדיין שווה לצפות בו.
קידום אתרים, הרצאה מפי דייויד וויני, מומחה בעל שם עולמי בקידום אתרים….
קידום אתרים הוא תחום עתיר עבודה וידע, בהרצאה הזאת דייויד ויני לא מגלה את אמריקה אבל סוקר את הנושאים החשובים ומספר על הצפי שלו לעתיד. דייויד …
קידום אתרים ממבט של דייויד ויני, מקדם אתרים בעל שם עולמי…
דייויד וויני הוא מקדם אתרים בעל שם עולמי שקידם בין השאר אתרים של אמאזון, בריטיש איירוייז ואפילו של מייקרוסופט. כאן יש סרטון שמבוסס על מצגת …