יול 12 2008

Widgets ככלי קידום אתרים

מאת בתאריך 21:30 נושאים קידום אתרים,רשתות חברתיות

יש הרבה, הרבה מאוד מה לכתוב על השימוש ב widgets ככלי לקידום אתרים.

אתרים רבים הרוצים לקדם את עצמם מפתחים כלי שימושי שרבים אחרים רוצים להשתמש בו באתר שלהם (נניח מונה כמות משתמשים, שעון וכדומה) כשהמטרה היא לרוב הלינק החוזר, קוראים לזה בין השאר link baiting.

בראיון שנערך עם מהנדס בכיר בגוגל, מי שמכונה לעיתים אלוהי קידום האתרים, Matt Cutts, ב SMX Advanced 2008 ניתנו, בין השאר, כמה טיפים גם בנושא השימוש בווידג'טים. ככלל השימוש נתפס כקביל על ידי גוגל אך מותנה בשימוש הוגן ושקוף.

Ubuntuמאט הביא כדוגמה את הוידג'ט שאנשי מערכת ההפעלה Ubuntu מפיקים לקראת שחרור גרסאות חדשות, וידג'ט זה סופר את הימים לקראת שחרור השדרוג וכמובן מפנה לאתר של מערכת ההפעלה Ubuntu. זו דוגמה לקישור הגיוני, הוידג'ט מדבר על אותו נושא שאליו הוא מפנה, הגולש יודע שהוא רואה פרסומת של אותה החברה שהקישור מפנה כך לינק שכזה הינו לינק קביל ואיכותי המקדם את האתר המקבל.

  • אם אתה מייצר וידג'ט נסה להיות ישיר ככל האפשר. הטקסט המקשר צריך להיות קשור למקום אליו מקשרים.
  • הצהר לפני משתמש הוידג'ט על כך שאתה הולך לקשר לאתרים מסוימים (אם כבר כן החלטת לעשות זאת).
  • אל תשתמש ב keywords הידועים כספאם בקישור.
  • שקול לתת למשתמש אפשרויות בחירה לגבי האתרים אליהם הוא מקשר.
  • בסופו של דבר Try not to be evil.

ישנן כמה אמירות מענינות בסרטון, שווה לראות.

אין תגובות

כתובת טרקבק | RSS תגובות

השארת תגובה

FireStats icon ‏מריץ FireStats‏