יול 21 2008

גוגל מנסים להטמיע דירוג בסגנון DIGG בדף החיפוש

מאת בתאריך 19:33 נושאים קידום אתרים,רשתות חברתיות

טל גלילי מדווח על פרסום ב TC על נסיונות של גוגל לבדוק פיצר חדש המאפשר דירוג גולשים של תוצאות החיפוש.

לאחר כמעט שנה של עבודה, גוגל מציעים לגולש אפשרות בעצם לערוך את עמוד החיפוש שלו, אפשרות המוצעת בינתיים רק בצורה מצומצמת ולמספר גולשים קטן, כנראה בצורה אקראית. הפיצר מאפשר להכניס הערות על תוצאת החיפוש ואף להעלים תוצאות מהדף. את ההערות יוכל כל גולש אחר, המשתמש בפיצר החדש, לראות ואף לדרגם.

שינוי זה מהווה נסיון להכנס לתחרות רצינית בתחום שיתוף התכנים בסגנון DIGG ובעצם מקדם את גוגל לקראת היותה רשת חברתית לכל דבר, מה שיוכל להשפיע על מערך הכוחות אף מול FACEBOOK.

מעניין מה תהיינה השלכות הפיתוח על שאר המתחרים.

6 תגובות

6 תגובות לפוסט “גוגל מנסים להטמיע דירוג בסגנון DIGG בדף החיפוש”

  1. טל גליליבתאריך 22 יול 2008 בשעה 11:45

    אני מסכים עם הניתוח, אני מקווה שגוגל ימשיכו להקפיד על העקרונות של Data Portability, בתקווה שתישמר יכולת התחרות של חברות אחרות (לפחות ברמת ההתממשקות לפיטצ'רים של גוגל כרשת חברתית).

    חן חן.

  2. […] הבאתי כאן את הדיווח על נסיונות גוגל להטמיע מערך דירוג אתרים על ידי הגולשים בדף החיפוש בסגנון DIGG. הוערך כי גוגל […]

  3. […] על דפים ברחבי הווב. הרעיון כה מוצלח עד שגוגל עושה ניסויי אימוץ לרעיון ואף שקלה בשלבים מסוימים לרכוש את הפלטפורמה. אחד […]

  4. […] בעוד שלב בו גוגל נכנסת לתחום שיתוף התכנים כחלק מתוכניתה להפוך לרשת חברתית לכל דבר ועניין. שתף […]

  5. […] את המציאות. אך האם זו הסיבה היחידה? האם אין מדובר בעוד שלב בשכלול התקשורת הישירה בין בעלי האתרים לחברת גוגל […]

  6. […] אתרים שיעלה את התוצאה שלך ויעלים את מתחריך, אבל לא עוד. באיחור רב גוגל משיקים את Google SearchWiki שלא אמור להשפיע ישירות על […]

כתובת טרקבק | RSS תגובות

השארת תגובה

FireStats icon ‏מריץ FireStats‏