יול 18 2008

מסע פרסום ממוקד מילות מפתח אך גם מיקומים

מאת בתאריך 0:06 נושאים פרסום באינטרנט

חדש!

אם עד היום יכלת לבחור בפרסום בגוגל אדוורדס בין פרסום ממוקד מילים לבין פרסום ממוקד מיקום, היום גוגל מאפשרים לרקוד על שתי החתונות במקביל. גוגל מודיעים על אפשרות לשלב בפרסום על פי מילות מפתח גם מחירים גבוהים יותר לאתרים מסוימים על מנת להגדיל את ההופעה אצלהם ואף להפנות את הפונים מהם לעמודים שונים באתר המפורסם. שילוב האפשרות החדשה עם הכלי החדש שהשיקו גוגל, הנקרא Ad Planner (יהיה פוסט נפרד) ועדיין חסום לשימוש חופשי ומזקיק הזמנה, יכול ליצור קמפיינים מאוד מעניינים ביכולת המיקום שלהם.הדבר חוסך הקמת קמפיינים מקבילים והרבה בלבול מוח אם כי מגדיל את התחרות בסופו של דבר על אתרים ספציפיים ומעלה את מחיר ההופעה אצלהם.

ביצענו שינוי ב-AdWords: הצעת מילות מפתח ו מיקומים באותו מסע פרסום. אפשרות מתקדמת זו ברשת התוכן זמינה כעת בחשבונך.

תמצא רשימה של שאלות נפוצות להלן. אך תחילה הסבר קצר על התכונה החדשה.

במקום ליצור מסעות פרסום נפרדים עבור מילות מפתח ומיקומים, תוכל עכשיו לכלול את שניהם בכל מסע פרסום. לכל קבוצות המודעות יש כיום כרטיסיות עבור מילות מפתח ועבור מיקומים, ושני הסוגים יכולים לפעול ביחד כדי למקד את המודעות שלך ברשת התוכן.

ממוקד לפי מילות מפתח

ממוקד לפי מיקום

מקוון

להלן דוגמה: תוכל למקד את מילת המפתח ורדים ואת המיקום *www.example.co.il*. תוכל לאפשר למילת המפתח ורדים להציג את המודעה שלך בכל רשת התוכן, וכן להשתמש במיקומים כדי להגדיל את ההצעה שלך בכל פעם שהמילה ורדים מפעילה את המודעה שלך בכתובת www.example.co.il. או שתוכל לבחור שהמודעה שלך תוצג רק בכתובת www.example.co.il, ורק כאשר התוכן שלה מתאים למילה ורדים.

בחר מילות מפתח

בחר מיקומים

אנו מוצאים דפים שעונים על שני הקריטריונים

מיקומים עדיין אופציונליים לחלוטין. הם משפיעים על המודעות שלך ברשת התוכן בלבד. לא תוכל לעשות דבר ומסעות הפרסום הקיימים שלך ימשיכו לפעול כפי שהם. אך אפשרויות חדשות אלה יכולות להקנות לך שליטה טובה יותר על מיקום ועל תמחור של מודעות ברשת התוכן.

התחלתי לנסות את השימוש בתכונה החדשה ובינתיים היצע האתרים האוטומטי שלהם בעברית עדיין נמוך ביותר, כצפוי, בחיפוש דרך קטגוריות ויש למצוא את האתרים או דרך הקלדה ישירה של כתובתם או בחיפוש דרך "תאר את הנושאים". נקווה שהדבר ישתפר בעתיד.

7 תגובות

7 תגובות לפוסט “מסע פרסום ממוקד מילות מפתח אך גם מיקומים”

  1. זיו גל - פרסום בגוגלבתאריך 24 יול 2008 בשעה 12:53

    הפונקציה בהחלט מבורכת. לדעתי אפילו מדובר במהפך לא קטן בכלל מבחינת פרסום באינטרנט. יחד עם זאת מהיום השינוי מצריך הרבה יותר השקעה בכל קמפיין.

  2. sell-googleבתאריך 24 יול 2008 בשעה 13:07

    יותר השקעה?
    מדוע?
    אם עד היום הוצרכת לבנות זוג קמפיינים במקביל, היום ניתנת לך האופציה לאחד אותם.
    אני מתקשה לראות היכן ההשקעה הגדולה יותר.

  3. […] מדווחים על שינויים במערכת הפרסום באינטרנט שלהם, גוגל אדוורדס, היכולה להשפיע על תחום קידום האתרים (לא אורגני) […]

  4. […] אלו נראות כקצת יותר מדויקות מאשר ההערכות המופיעות במיקוד לפי מיקום של ה Adwords אם כי ההערכות לעיתים אינן מעודכנות ביחס […]

  5. […] ברמת דיוק סבירה. הדרך הנכונה לעשות זאת בארץ היא רק דרך מיקוד לפי אתרים (כיום אפשר לשלב מיקוד זה גם אם מסע הפרסום ממוקד מילות […]

  6. […] הדרך הראשונה והפשוטה ביותר היא דרך מיקוד מילות המפתח, בעמוד מסע הפרסום מעל טבלת קבוצת המודעות ניתן למצוא את האפשרות להוסיף מילות מפתח שליליות כשבעורך השולחני של גוגל ניתן להוסיף שלילת מילים בקלות גדולה יותר גם לקבוצת מודעות ספציפית. אם אני מעוניין למכור מאווררים תעשיתיים סביר מאוד שארצה להכניס מילת מפתח שלילית  כמו "מחשב" על מנת לא לשלם על קליקים של יוזרים שמחפשים מאורר למערכת הקירור הזעירה של המחשב שלהם. הדבר כמובן משפיע ישירות על המיקוד לביטויי חיפוש ופחות על ההופעה ברשת התוכן של גוגל. […]

  7. קידום אתרים, מה הגולש רוצה ממך? מה אתה יכול לתל לו? « קידום אתרים במנועי חיפושבתאריך 06 ינו 2009 בשעה 19:35

    […] הדרך הראשונה והפשוטה ביותר היא דרך מיקוד מילות המפתח, בעמוד מסע הפרסום מעל טבלת קבוצת המודעות ניתן למצוא את האפשרות להוסיף מילות מפתח שליליות כשבעורך השולחני של גוגל ניתן להוסיף שלילת מילים בקלות גדולה יותר גם לקבוצת מודעות ספציפית. אם אני מעוניין למכור מאווררים תעשיתיים סביר מאוד שארצה להכניס מילת מפתח שלילית  כמו “מחשב” על מנת לא לשלם על קליקים של יוזרים שמחפשים מאורר למערכת הקירור הזעירה של המחשב שלהם. הדבר כמובן משפיע ישירות על המיקוד לביטויי חיפוש ופחות על ההופעה ברשת התוכן של גוגל. […]

כתובת טרקבק | RSS תגובות

השארת תגובה

FireStats icon ‏מריץ FireStats‏